Gmail cosmetizat

Posted: December 1, 2008 in google, Web2.0
Tags:

Dupa ce nu demult Gmail a introdus Video Chat-ul, pe la mijlocul lui noiembrie ne-a adus un alt  “cadou”.

Nu cred ca mai este o noutate pentru nimeni faptul ca Gmail are teme, ceea ce, dupa parerea mea, il face mai prietenos si mai atragator.

Iata cateva dintre teme, preluate de aici:

gmail

Daca totusi cele prezentate implicit de Gmail nu va plac, totusi mai exista si alte teme, asa cum se poate observa aici, teme care nu prea sunt cunoscute.

Este simplu si amuzant sa-ti alegi tema preferata, dar amuzamentul dispare atunci cand te obliga practic sa alegi o tema doar in conditiile lui, adica sa te transformi din timisorean in bucurestean!

Si culmea, aceasta regula nu se aplica tuturor, aici fiind ceva ce mie-mi scapa!

Comments
  1. Dupa cum stii nu am intampinat probleme ca tine sau Mona la preluarea unei teme si aplicarea ei in functie de zona.

    Poate mai este nevoie de ceva timp ca toate conturile sa beneficieze de aceasta optiune, asa cum a fost si la lansarea temelor (eu, spre exemplu nu am avut teme, pe cand tu si Mona le-ati si experimentat vreo 2 zile)

  2. lmalita says:

    Gabi, a trecut aproape o luna de la aparitia acestei functionalitati, iar eu inca nu pot sa “ies” din Bucuresti, daca vreau sa fiu romanca!
    Chiar si unii studenti au putut sa seteze, Deva sau alte orase, eu insa nu… Are ceva Gmail cu mine, vrea sa ma supere!

Leave a Reply

