1 decembrie – Ziua nationala a Romaniei

Posted: December 1, 2008 in others
Tags:

Pana la noi modificari, 1 decembrie este ziua nationala a Romaniei si nu ziua ProTV. Chiar daca politicienii sunt multumiti sau nemultumiti de rezultatul alegerilor, a se “produce” cu ocazia zilei nationale nu mai are sens, cel putin anul nu acesta.

Pentru ca nu mi-am dus fetita de sase ani anul acesta la manifestare, stiind ca e 1 decembrie si ziua nationala a Romaniei, m-a rugat sa-i pun la televizor sa vada parada.

Cand colo, peste tot sunt numai stiri cu alegerile, sau aniversari marca “ProTV”. In mediul online la fel, abia am gasit aici videoclipul de mai jos. Chiar daca e de anul trecut, repet, nu am avut ce alege.

Vodpod videos no longer available.

Oare numai copiii mai sunt patrioti in tara asta? Sper ca totusi nu!

Comments
  1. Avem 90 de ani si probabil ca unii se considera batrani cand de fapt ar trebui sa avem spirirtul tanar.

    Iti spun si eu inca o data:
    La Multi Ani Romanie !

  2. Era de fapt, “Ii spun …” in loc de “Iti spun …” – tastatura de laptop uneori e atat de frustranta (pt mine, cel putin)

  3. lmalita says:

    Probabil ca si din tonul mesajului reiese naduful meu pe ProTV. Au ei asa un tupeu si, de ce nu, un simt de marketing bine dezvoltat, incat sa-si aleaga ca zi de aniversare chiar ziua nationala a Romaniei, cand tot romanul e liber si deci poate sa-i urmareasca, doar-doar nu vor scadea in sondajele de audienta…

Leave a Reply

