Revenire

Posted: November 21, 2008 in Web2.0
Tags: ,

Un post al lui Christopher D. Sessum imi revine mereu in minte, parca obsesiv. Intitulat “Dear Blog, I am fine. How are you?“, postul contine “scuezele” autorului catre blogul sau, pe care in ultima vreme l-a ignorat…

Trebuie sa recunosc ca sunt cam in aceeasi situatie si eu…

Chiar daca am avut mult de lucru, probabl  nici nu am stiut sa-mi organizez prea bine timpul, astfel incat, printre picaturi sa mai gasesc putin timp si pentru el…

Pe de alta parte, sunt constienta de faptul ca nu voi avea atat de mult timp incat sa scriu cate minim 3 posturi pe zi, asa cum ne-a spus un blogger profesionist la inceputul acestei saptamani in cadrul unei intalniri de proiect (Mobiblog) pe care am avut-o la Reading, UK. Pentru a atrage vizitatori atatea crede el ca sunt sufiiente, dar si sa ai o continuitate si sa pastrezi specificul creat…

Asadar, o sa incerc sa fiu mai consecventa si mai organizata, sa aloc mai mult timp acestui tip de activitate, care pana la urma, e tot una de training profesional, pentru ca te obliga sa incerci sa tii pasul cu noutatile din domeniu…


Leave a Reply

