Conferinta de inovatie sociala

Posted: September 30, 2008 in Web2.0

Vinerea trecuta (26 septembrie 2008) am participat la conferinta internationala avand ca tema

“INOVAŢIA SOCIALĂ, FACTOR AL DEZVOLTĂRII SOCIAL-ECONOMICE”. Conferinta a fost organizata de
Institutul de Cercetare a Calității Vieții (http://www.iccv.ro) din cadrul Academiei Romane.

Oricate persoane ar fi intrebate, pareri pro si contra ar putea fi gasite destule.

In ceea ce ma priveste, desi nu sunt cea mai indreptatita sa ma pronunt (am ajuns putin mai tarziu pentru ca m-am ratacit!, am plecat putin mai repede din motive personale), pot afirma urmatoarele:

  • avand o astfel de tematica “inovativa”, ma asteptam la lucruri ce au atngenta cu TIC. E poate greseala mea, pt ca nu am inteles eu bine substratul. Drept pentru care, doar lucrarea mea avea tangenta cu aceste domenii interdisciplinare.
  • sustinerea lucrarilor a fost partinitoare, in sensul ca anumite persoane, prezentari au beneficiat de tratament diferentiat, avand la dispozitie alocat (neoficial) un timp mai mare de expunere.
  • cu toate acestea am aflat lucruri extrem de interesante, atat pentru cultura mea generala, cat si pentru scopuri personale.

Concluzia: chiar daca nu a fost ce ma asteptam eu, una peste alta tot mi-a placut la conferinta pentru ca am aflat lucruri noi dar si am cunoscut persoane noi. Oboseala acumulata se compenseaza totusi cu noul bagaj de cunostinte!

Leave a Reply

