Doua aniversari

Posted: September 11, 2008 in google, Web2.0
Tags: ,

In ultima perioada, in marea familie a tehnologiilor informationale si de comunicare, doua aniversari au avut loc printre serviciile/tehnologiile si site-urile pe care eu le frecventez destul de des. Iata despre ce este vorba:

  • marele Google a implinit frumoasa varsta de 10 ani!

  • un site la care sunt abonata si pe care il urmaresc cu interes aproape zilnic este Social Media Today, care tocmai a implinit 1 anisor!

La multi ani!

Comments
  1. Gabriela says:

    Interesanta dezvoltarea aplicatiilor “de garaj” in timp (sau cel putin asa spune Wikipedia ca in 7 sept. 1998 Google a fost oficial inregistrata ca si companie in prietenul unui garaj, http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Google). Oricum La Multi Ani Google si sa speram ca isi va respecta crezul “Don’t be evil!” (tu stii ca am mai scris despre consecintele negative ale colosului media), vezi si http://masterplanthemovie.com/.
    Cat despre “Social Media Today” blog mi-ar fi placut sa existe si pe cand mi-am scris teza. Ce am observat este ca existe diferente intre comunitatile lingvistice, cea anglofona fiind mult mai numeroasa decat cea francofona (cam 2000 de utilizatori inregistrati vs. mai putin 100). In plus am gasit articole in versiunea franceza pe care nu le-am regasit in cea englezeasca.

    Mi-a placut faptul ca pun la dispozitie un widget pentru cei care agreaza continului blogului, http://ij.am/iJam/SocialMedia/SocialMedia.html .

Leave a Reply

