Web 2.0 pentru educatie

Posted: September 3, 2008 in eLearning2.0, Web2.0
Tags: ,

O multime de articole, posturi sau alte materiale prezinta importanta lui Web 2.0 in educatie, prezentand la unison posibilitatile si oportunitatile pe care acesta le poate induce…

Iata insa ca urmatorul videoclip, al carui titlu chiar este incitant (Web 2.0 is not the future of education), prezinta lucrurile si putin mai altfel, unele remarci fiind deosebit de interesante si de binevenite!

Vodpod videos no longer available.

La fel de interesante sunt si comentariile de dupa videoclip, fiind de remarcat faptul ca, desi initial toata lumea ar contraataca acest titlu, dupa vizionare insa, nimeni nu mai este atat de inversunat…

Mie personal mi-a placut afirmatia ca “Web 2.0 este trecutul si prezentul educatiei” si ultima parte, cea referitoare la identitatea online, acele probleme semnalate fiind deosebit de adevarate, asa cum reiese din experienta neplacuta de a lucra zi de zi cu studenti care nu-si amintesc parolele sau conturile de identificare, indiferent ce varsta au…

Comments
  1. gabriela says:

    Sincer nu am inteles chiar tot din clip (engleza mea nu e chiar atat de buna) insa am unele mici obiectii vis-a-vis de modul cum a pus problema, fiindca personal mi se pare ca se contrazice. Daca am inteles bine foloseste Web 2.0 in predare-invatare-dezvoltare personala si recomanda la randu-i celor interesati aplicatiile/serviciile/tehnologiile acestui nou curent media / tehnologic / social. Atunci, asa cum afirma “I want them to understand the culture of change and flexibility” stie ce presupune utilizarea web 2.0 in educatie, stie, asa cum sugereaza si Steve Hargadon ca web 2.0 “it’s a fundamental shift toward participation and that’s more important than the tools.” si mi se pare aiurea (scuze, dar nu gasesc al termen) sa nu poti, tu ca educator, sa-ti managerizezi CORECT propria identitate online (nu vorbesc de studenti unde sunt de acord cu tine).

  2. lmalita says:

    Gabi, ceea ce vede ea ca fiind viitorul pt educatie este mai mult un Web semantic. De asemenea, tehnologiile moble vor fi mult mai raspandite si integrate in educatie, aspect cu care sunt de acord. Despre nanotehnologii sau alte asemenea tehnologii, pe mine, una, ma depaseste acest subiect…
    De asemenea, trebuie sa recunosc faptul ca si eu am probleme cu identitatea 2.0, trebuie sa ma gandesc ce parole mi-am setat la fiecare cont, noroc ca username-ul este acelasi… Cat ma mai ajuta memoria e bine, pentru ca am deja destule conturi cu tot felul de parole…

  3. gabriela says:

    Eu oricum vad webul semantic ca urmatorul pas in viitorul web 20. Iar faptul ca mobilitatea va fi omniprezenta e , dupa mine, doar o chestiune de finante. Sa existe suficient de multi investitori pentru a sustine proiectele propuse.
    Cat despre identitate cred ca ar trebui facuta totusi o distinctie intre ce inseamna sa-ti administrezi diversele profile si modul in care “te prezinti “online. Sau, cel putin, eu asta am inteles din ceea ce a spus ea.

Leave a Reply

