Ganduri despre conferinte

Posted: August 31, 2008 in eLearning2.0, facultate, others, Web2.0
Tags: , ,
  • Scriam nu demult ca am participat anul trecut la conferinta EDEN. Pentru mine a fost un bun prilej de a cunoaste oameni remarcabili, de a afla lucruri noi. Din pacate trebuia sa fugi de la o sesiune la alta (deci si sa deranjezi participantii!), pentru ca multe dintre prezentarile care ma interesau se desfasurau aproape in paralel, in sali diferite. Cum multe dintre aceste prezentari nu erau sustinute de CD-ul oferit in mapa conferintei (continand probabil materialele trimise in timp util), chiar nu stiai dupa titlurile din program unde sa te duciĀ  si cinea merita mai mult sa-l asculti!

Stiu ca aceasta este o practica des intalnita la conferinte, exista insa si altele, poate nu la fel de bine vazute de organizatori! De exemplu, materialele conferintei “Microlearning and Capacity Building” se pot regasi online aici, disponibile oricui doreste! Chiar va invit sa le parcurgeti cand aveti timp, unele materiale sunt extrem de interesante.

Bravo lor, sper sa le urmeze si altii exemplul (probabil ca oricum nu este un exemplu unicat )!

  • Am aflat astazi ca tocmai s-a desfasurat in Slovenia in perioada 26-30 august a 10-a conferinta bi-anuala a Asociatiei Europene de Antropologie Sociala – EASA. Facultatea mea are chiar o sectie de antropologie, asa ca era de asteptat sa gasesti printre participanti (eu una recunosc deschis ca nu am stiut de ea) si colegi interesati de aceasta tematica! Totusi, spre dezamagirea mea, nu am dat de niciunul. Sa nu fi stiut de ea?!
Comments
  1. gabriela says:

    Participarea la conferinte pentru mine este o chestiune amara. In primul rand datorita fondurilor (personal nu am atatia bani ca sa achit taxele de participare – foarte mari la unele evenimente si cheltuielile de deplasare), in al doilea rand datorita timpului. In acest din urma caz, tot pe doua dimensiuni m-as intinde: una personala – nu mai gasesc resursele temporale necesare finalizarii unui material/comunicare pentru a fi prezentata (de calitate), si una organizationala, cum ai punctat – cum te imparti sa poti asista la toate lucrarile.

    Nu stiam de conferinta de antropologie de la universitatea slovena (recunosc ca nici nu e arealul meu de studiu) dar am serioase rezerve in ceea ce priveste colegii. Un astfel de eveniment se mediatizeaza intens! M-am uitat si eu de curizitate sa vad daca Romania a fost reprezentata. SI, da au fost colegi de la universitatile mari din Bucuresti, Iasi, Cluj precum si din Brasov si chiar de la Muzeul Olteniei din Craiova. Am mai gasit romani inscrisi in program de la diferite universitati din Europa (Londra, Budapesta, Perugia, Barcelona etc.) si chiar State.
    La pag. 391 am gasit un abstract ce anunta o lucrare incitanta: expectantele famililor stabilite in Catalonia referitor la rezultatele scolare ale copiilor lor. Pacat, vorba ta, ca nu avem nici un coleg care sa ne povesteasca mai multe (sau poate avem dar doar ca participant). Poate merita anuntata conferinta pe AcademicFSP pentru feedback?

  2. lmalita says:

    Pentru mine EDEN a fost din toate punctele de vedere o experienta, birocratia mi-a mancat nervii si timpul pentru o perioada de cateva saptamani…
    Dar tot raman cu regretul ca nu se poate mai mult, ca nu se fac publice mai multe astfel de materiale.
    Cat despre conferinta slovena, chiar cred ca am fi avut de profitat ca facultate daca am fi avut reprezentanti. Pare ca a fost destul de reusita.

Leave a Reply

