Din seria utile

Posted: August 30, 2008 in others, Web2.0
Tags: , , , ,

Revin cu cateva stiri, pe care eu le consider utile. Iata despre ce e vorba:

  • Desi deocamdata nu exista versiune in limba romana (dar o asteptam), Google vine in intampinarea utilizatorilor cu o noua facilitate, aceea de a face sugestii pe masura ce se tasteaza ce si cum se doreste a se cauta. Iata cam cum arata un astfel de exemplu, preluat de aici:

  • Aplicatiile de e-mail trezesc inca interesul utilizatorilor (marturisesc ca si al meu). Pentru acestia propun o lista (preluata de aici) cu cateva recomandari de a-si face Inbox-ul mai social!
  • Romanii din USA si Canada cu siguranta stiu de KoolRo, insa romanii de acasa poate ca isi vor gasi astfel din cunoscutii emigrati in cele doua tari!

  • Atentie studenti si elevi, se pot vota profesorii! Desi aplicatia RateMyProfessors (a se vedea o portiune de screenshot mai jos) se adreseaza indeosebi studentilor din SUA, UK si Canada, puteti gasi informatii si despre votarea pe Facebook, sau alte site-uri. Chiar si noua, dascalilor, ne-ar fi util un astfel de feedback, numai sa fie pertinent, corect si realist (nu cum se fac in unele cazuri evaluarile astazi).

  • Cu siguranta multi se vor bucura de existenta unui site precum TubeMogul, care permite incarcarea de clipuri video simultan pe mai multe astfel de aplicatii de video-sharing, dar va furnizeaza apoi si informatii despre cine si cum acceseaza clipurile… De asemenea, va puteti inscrie la sesiuni de instruire saptamanale! Cam asa arata:

Sper sa gasiti ceva care sa va foloseasca!

Comments
  1. gabriela says:

    Mersi de sugestii. Am sa incerc cateva extensii pentru gmail, in afara de GetSpace pe care il utilizez de ceva vreme. De TubeMogul nu stiam, si pare interesant.

    Am gasit pe site-ul romanilor din America clipuri cu actori romani (precum cel cu Toma Caragiu (http://www.koolro.com/?L=video.index&id=55) si dupa ce m-am mai uitat pe site cred c a pot sa afirm ca mare parte dintre utilizatori, se gandesc totusi ACASA.

    Ei, voteaza-ti profesorii e cu cantec! Mai stii cand am mai discutat despre site-ul romanesc Calificative.ro si de faptul ca , din pacate, la noi nu se poate folosi asa ceva dintr-un simplu motiv: lipsa obiectivitatii. Mi-ar place sa ma insel …

  2. lmalita says:

    TubeMogul chiar mi-a placut, plus ca economisteti din timp daca ai conturi pe mai multe astfel de site-uri.

    Site-ul kool.com chiar mi-a starnit nostalgia, mai ales ca peste 80%, cred, din colegii de facultate sunt emigrati prin cele doua tari. N-am incercat sa-i contactez, dar ma gandesc serios la asta cand o sa am timp. Cu cei ce tin legatura, stiu ca pentru multi dintre ei Acasa e Romania, chiar si dupa atatia ani!

    Eu chir ma gandesc serios sa fac o evaluare anonima la sfarsit de semestru, am nevoie de un astfel de feedback “la cald”, fara presiuni sau alti “stimuli”. Sper sa reusesc chiar semestrul acesta! Poate ma ajuti in acest sens!

  3. gabriela says:

    Nici pana azi nu am reusit sa fac analiza pe chestionarele de semestrul trecut. Poate ma ajuti tu sa duc labun sfarsit ca sa vedem ce ar trebui sau nu sa includem/exludem.

  4. Koolro.com says:

    In primul rand, va multumim pentru mentionarea Koolro.com, ne face placere sa auzim ca si cei din Romanii il pot gasi folositor, intr-un fel.

    @Imalita, da, cam asa e, si eu vad multi colegi de liceu care intra pe website si realizez ca de fapt si ei sint acum in Statele Unite.

Leave a Reply

