myPlick – alernativa la Slideshare

Posted: August 27, 2008 in Web2.0
Tags: ,

Slideshare este o aplicatie care place, cel putin asa s-au manifestat studentii mei!

Iata o alternativa  a acestuia, myPlick, care mie personal imi place! Seamana cu Slideshare, dar are si functii suplimentare, precum upload de fisiere mai diverse…

De asemenea, imi pare mai organizat, putand accesa slide-uri dupa categorii!

Va invit sa-l incercati, poate o sa va placa! Pentru inceput, puteti sa-i vedeti aici o sectiune din pagina garda:

De asemenea, va propun o prezentare preluata (din nefericire, astazi WordPress nu ma ajuta cu inglobarea!), binenteles, de pe myPlick!

university-2-0

Comments
  1. gabriela says:

    Sunt atat de multe alternative astazi incat mie imi pare dificil sa ma decid asupra uneia. Spre exemplu numai la http://bobstumpel.blogspot.com/2008/03/presentation-20-39-ways-to-overwhelm.html sau http://mashable.com/2007/08/12/online-presentations/ sunt listate peste 30 de astfel de aplicatii.

    Cred ca totusi conteaza extrem de mult obisnuinta sau daca aplicatia aleasa corespunde scopurilor profesionale. Interesant mi se pare insa comunitatile care se formeaza din randul utilizatorilor acestor aplicatii (unele foarte valoroase).

  2. lmalita says:

    Si mie imi place Slideshare si nu m-am prea uitat dupa alternative, insa aceasta chiar mi-a atras atentia. Asta nu inseamna ca nu o sa mai folosesc Slideshare, dar am cautat la nimereala cateva slide-uri de pe myPlick pe Slideshare si invers si nu am gasit aceleasi lucruri.
    Asa ca nu ar trebui sa le privim ca pe alternative, ci ca pe complementare!
    Plus ca, asa cum ai spus, mai exista atatea altele… Cum sa le faci fata?!

Leave a Reply

