RSS la timpul trecut?!

Posted: August 25, 2008 in google, Web2.0
Tags: ,

Citeam mai demult un post al lui Denis Howlett despre faptul ca era RSS-ului incepe sa apuna, aspect cu care eu nu sunt de acord, mai ales ca nu sunt un fan al lui Twitter!

Iata insa ca deunazi am citit in alt post, de data aceasta al lui Michele Martin (via The Bamboo Project Blog) ca, desi a incercat sa indrageasca aplicatia Google Reader, aceasta nu s-a “lipit’ de ea…

De asemenea, din umila mea experienta de dascal am vazut ca si studentii mei, desi apreciaza utilitatea acestei aplicatii (pe care, sincer, o gasesc cea mai facila din aceasta familie), totusi nu sunt incantati sa o foloseasca mai mult decat indatoririle educationale o cer (sa ma insel eu oare?!).

Dat fiind faptul ca eu una o utilizez aproape zilnic (cand am acces la Internet) si ca sunt deja familiarizata cu ea, deci oarecum sunt si subiectiva, nu gasesc intemeiate aceste opinii.

In plus, cu totii trebuie sa recunoastem meritul aplicatiilor Google, mereu apar cu ceva nou si surprinzator, pentru a nu se instala monotonia (stiu ca nu acesta este adevaratul lor motiv!). In acest sens, via  Frederic Lardinois (de la Read Write Web), am aflat ca cei de la Google au lansat de curand  facilitatea de a partaja selectiv (nu neaparat cu contactele de la Google Talk) informatiile dorite!

Comments
  1. gabriela says:

    Cred ca am mai spus undeva intr-un comentariu pe acest blog ca fiecare foloseste un anumit tip de aplicatie conform preferintelor, intereselor etc. Banuiesc ca asa este si cazul lui Michell Martin iar Sue Waters i-a si raspuns la fel.

    Initial am inceput sa folosesc BlogLines, inca mai verific, sporadic ce-i drept, contul. Apoi a aparut Google Reader si m-a cucerit cu simplitatea sa. Si l-am gasit mai potrivit pentru lucrul la clasa. Nu pot sa nu-ti dau insa dreptate in faptul ca studentii se limiteaza sa-l foloseasca doar in activitatile impuse (ok, nu toti).

    Netvibes, igoogle sau orice alta alternativa / complementara care te mentine la curent cu fluxurile informationale de zi cu zi sunt la fel de bune. Insa, persona,l sunt multumita atat de Google Reader cat si de Twitter (la primul apreciez mai ales optiunea de a citi fluxurile offline atunci cand stii ca ai acces limitat la Internet).

  2. inainte says:

    De acord. Desi am inceput relativ de curand sa scriu pe blog nu sunt nici eu fan Twitter. Sincer nici nu ii inteleg scopul.

Leave a Reply

