Informatizarea sistemului romanesc de invatamant

Posted: August 25, 2008 in others, Web2.0
Tags: ,

Deunazi am descoperit acest raport pe un site strain! Stupid, nu-i asa, dat fiind faptul ca, din nefericire newsletterul oficial de la Elearning.Romania (a carui actualizare am primit-o astazi) nu face nici o referire…

Oricum ar fi, toti cei interesati de acest subiect, pot gasi raportul cu pricina la adresa: http://www.elearning.ro/resurse/EvalSEI_raport_2008.pdf.

Pagina de inceput arata astfel:

Initiativa si informatiile continute merita toata aprecierea, insa modalitatea de diseminare a informatiei este nedemna pentru subiectul “informatizare”!

Comments
  1. gabriela says:

    Diseminarea acestui raport pe site-ul elearning.ro este intr-adevar un pic de neinteles. Sectiunea resurse nu este accesibila (cel putin acolo apare ca fiind inclus acest raport) insa mediatizarea sa s-a facut aici, http://www.elearning.ro/sc_ProgramulSEI2008.php, insa nu as putea sa spun data fiindca nu apare nici una.

  2. lmalita says:

    Nu stiu daca asta reiese din post, in schimb eu ma refeream la faptul ca mi se parea normal sa primesc aceasta informatie in cadrul newsletter-ului lor, la care eu m-am abonat. Prin aceasta eu inteleg ca nu mai trebuie sa “sap” in cadrul site-ului sa vad ce si cum mai apare nou…
    In aceste conditii, nu pot sa nu ma intreb, caror ochi si urechi sunt destinate aceste informatii?
    Sunt totusi, consider eu, informatii de interes national…

Leave a Reply

