Flock 2.0

Posted: August 25, 2008 in others, Web2.0
Tags: ,

Sincera sa fiu chiar am incercat sa utilizez browser-ul social Flock, versiunea sa initiala, dar dintr-un motiv sau altul mereu reveneam la Firefox… La fel am patit si cu Opera sau Internet Explorer, pentru ca incerc sa fiu la curent cu fiecare versiune care este lansata!

Iata acum ca a aparut si Flock 2.0, binenteles in versiune beta! Dupa instalare, ecranul de inceput va familiarizeaza cu butoanele sale, precum apare in imaginea de mai jos:

Important de mentionat este faptul ca noul Flock (ce se poate instala via http://flock.com fiind disponibil deja in cateva limbi de circulatie) inglobeaza servicii Web cunoscute deja, precum Delicious, Digg, Facebook, Flickr, Twitter, YouTube. De asemenea, se pot folosii aplicatii de webmail de la AOL, Google, sau Yahoo!

Noutatile insa nu se opresc aici, iar eu imi promit sa le descopar mai indeaproape si sa incerc sa nu mai fiu asa conservatoare si devotata lui Firefox, pe care chiar si Flock il considera principalul adversar!

Comments
  1. ggrosseck says:

    Tot la sugestia ta am instalat prima data flock acum vreun an si jumatate cred. Nu mai imi aduc aminte de ce l-am abandonat (probabil ca din comoditate, pe care o resimt si acum cand am actualizat la versiunea 2.0).

    Faptul ca permite “agregarea” conturilor celor apropiati precum si a celor personale e un bun prilej de a te simti conectat online comfortabil dar, pe de alta parte, il gasesc un pic perturbator (te simti tentat sa tragi cu ochiul daca nu esti disciplinat si inchizi sidebarul din stanga).

    Asa cum poti vedea in captura de ecran pe care ti-am atasat-o in Facebook – din flock 🙂 nu ma dumiresc de ce arata un pic diferit contul meu de twitter in sidebar si in pagina de garda a contului. Banuiesc ca este si chestie de following si followers dar , si maine este o zi …

    Oricum, multumesc de imboldul de a (re)testa un alt browser si de a ma capacita / determina sa-l folosesc (dupa ce-l inteleg pe deplin).

  2. lmalita says:

    Asa cum am scris, eu inca ma joc cu el, dar stii ceva? Mie imi place! E cam colorat si “te prinde” si distrage cu de toate, dar are functii utile. Plus ca, din ce am vazut eu, aduce putin si a Firefox!

    Chiar cred ca de data asta va atrage mai multi adepti, desi si in varianta trecuta avea spiritul acesta inovativ, dar care totusi, cel putin pe noi doua, nu ne-a convins!

Leave a Reply

