Video social bookmarking

Posted: July 1, 2008 in Social bookmarking, Web2.0
Tags:

M-am bucurat tare mult cand am gasit ieri aceasta stire in cutia mea Google Reader, desi ulterior am aflat ca aplicatia Yuxt este disponibila inca de anul trecut, dar eu nu am stiut de ea.

M-am jucat putin cu optiunile acestei aplicatii si iata care sunt impresiile mele:

  • are o interfata draguta si prietenoasa, relativ usor de acomodat cu ea;
  • se pot vizualiza, cauta (printre binecunoscutele Youtube si Metacafe, dar nu numai) si cataloga clipuri video,
  • se pot adauga/posta clipuri video cu usurinta, dar totusi nu este un site adaptat pentru a gazdui clipuri video,
  • se pot adauga taguri si amplasa in functie de acestea clipurile pe “colectii”
  • se pot partaja aceste clipuri si colectii.

Rezumand, mi-a placut ideea de a cauta deodata prin mai multe site-uri de video-sharing si de a cataloga clipurile video, desi trebuie sa mentionez faptul ca multe dintre clipuri nu am reusit sa le vad, desi m-am inregistrat.

In consecinta, mi-a placut aceasta aplicatie, dar sper ca pe viitor sa fie mai “deschisa”.

Comments
  1. Excelenta provocarea lansata de tine, mai ales pentru sectorul educational. Spre exemplu, am tot strans in del.icio.us la tagul educatie_clip o serie de aparitii video pe care mi-ar place sa le am intr-o colectie, bine etichetata , asa cum se pare ca va fi aplicatia pe care ai testat-o.

    Recunosc ca nu am cautat tooluri de video bookmarking de mai bine de un an. Prin mai anul trecut am incercat Dabble.com si tin minte ca avea o serie de facilitati, de la cautarea in mai multe site-uri de video-sharing la posibilitatea de a partaja colectii de clipuri. Revenind la site anul acesta , dupa ce am citit postul tau, l-am gasit nefunctional, probabil ca nu a reusit sa convinga si alti investitori. De altfel eu vad in toolurile de video bookmarking aplicatii de marketing si, probabil, ca cele care inr-adevar functioneaza sunt comerciale.

    Si tot cautand sa vad ce mai e nou in domeniu am gasit Kazivu.com, care se pare ca e inca in beta (sau alpha, nu m-am prins fiindca nu prea sunt informatii pe site) dar care ar functiona cu twitter si facebook. Eventual de urmarit pe mai departe.

  2. lmalita says:

    Mersi de link, am testat putin aplicatia, dar mi se pare putin inferioara celeilalte, care iti permite cautarea de clipuri video (chiar prin mai multe site-uri de video-sharing).
    Are in schimb partea de partajare prin Facebook si Twitter…

Leave a Reply

