Utilitare pentru Del.icio.us

Posted: June 21, 2008 in Social bookmarking
Tags:
  • Desi se poate face “curatenie” printre taguri si cu functiile predefinite ale acestei aplicatii, acum avem posibilitatea de a elimina duplicatele, prin convergenta catre un singur tag, ales de noi, asa cum se poate citi aici. De exemplu, in cadrul  contului meu Del.icio.us, am o serie de duplicari, precum tagurile “edu20” si “edu2.0”, sau chiar “delicious” si “del.icio.us”, plus inca multe altele. Poate asa o sa reusesc sa mai fac putina curatenie…
  • In sfarsit o veste buna si pentru utilizatorii care acceseaza aceasta aplicatie prin intermediul browserului Internet Explorer: prin instalarea versiunii 1.0 a lui Internet Explorer pt. Delicious, utilizatorii se pot bucura de aceleasi butoane cu care ne-a obisnuit  deja Firefox.
Comments
  1. Tom Johns says:

    tagstoc.com continuously crawls the most popular websites like youtube.com, metacafe.com, bbc.com , dailymotion.com, digg.com etc… and extracts the best contents on these websites and makes it available to you in just one place visit tagstoc.com now.

  2. ggrosseck says:

    Am reusit abia azi dimineata si spre surprinderea mea nu am avut decat doua “plurale” de transformat; probabil fiindca in ultima vreme am apelat destul de des la “rename tags” din del.icio.us. oricum e avantajos utilitarul fiindca analizeaza contul si propune o lista.

    Ce mi-ar place e ca del.icio.us sa sugereze pentru noile taguri categorii. Din cand in cand trebuie sa apelez la bundle tags si cam dureaza mai ales la un cont asa de mare ca al meu.

  3. lmalita says:

    Thanks Tom, I didn’t know about Tagstoc, I ‘ll follow it from right now…

  4. lmalita says:

    Gabi, mie chiar mi-a folosit utilitarul, pentru ca demult de tot nu mi-am mai eliminat din aiureli, desi aveam pe lista….
    Mie insa nu-mi merge tot timpul, sper sa fiu u caz cat mai izolat.

Leave a Reply

