Ce si cum mai citesc

Posted: June 17, 2008 in others
Tags:

Acum cateva zile am citit intr-o stire pe care nu mi-o mai amintesc exact, ceva de genul ca nu se prea mai intampla ceva cu adevarat interesant in domeniul TIC in era Web 2.0, ceea ce chiar m-a frapat. Asta inseamna ca pot exista persoane care sa stie tot ce se intampla/tot ce apare nou in acest segment de nisa? Tare as vrea sa aflu reteta de la ei cum se descurca cu toate acestea, pentru ca eu citesc cateva ore pe zi tot felul de astfel de stiri si am impresia ca aceasta abundenta de informatii este de nestavilit, ca (din nefericire) pe zi ce trece tot mai multe informatii nu ajungem sa le “digeram”, doar sa le “inghitim” cu lacomie…

Totusi, din ce am citit in ultima vreme, as vrea sa mentionez cateva stiri care mie cel putin mi s-au parut interesante:

  • utilitarul Wordle de creare de taguri dintr-un text dat;
  • aplicatia Feedbook, utila pentru a crea PDF-uri din RSS;
  • o agenda de lucru, cu tot felul de aplicatii utile poate fi consultata aici.

Desi la crearea acestui blog nu am avut intentia sa creez astafel de posturi cu link-uri utile, totusi pe acelea care mi-au starnit interesul cred ca e bine sa le mentionez, macar si pentru faptul ca, cine stie, asa poate cineva va ajunge mai repede la acele informatii.

Comments
  1. Timpul este unul din bunurile care-mi lipseste cu desavarsire. Nici fluxurile din Google Reader nu am apucat sa le parcurg in ultimele zile. Chiar mi-am creat un tag special in del.icio.us, training_personal, sa nu uit sa ma uit peste aplicatii / tehnologii care au aparut peste noapte.

    Asta e necazul cu 2.0! Mereu in beta si mereu i “miscare”. Spre exemplu de Feedbook nu am auzit (l-ai testat?), de Wordle sunt incantata – acum 3 zile mi-am facut un tag cloud cu contul meu del.icio.us (deh, sunt fan(a) !) si am si postat despre asta iar din agenda lui Falconer mi-a placut asa pe n.v. Evernote.

    O reteta de a tine pasul cu 2.0 din pacate nu am. Insa ceea ce pot sa spun e ca nu tot merita citit sau incercat. Conteaza ceea ce ni se “potriveste”, cat de Web 2.0 ne consideram noi insine.

  2. lmalita says:

    Gabi, situatia mea e asemanatoare. In Google Reader am ajuns la performanta de a avea “doar” 680 de stiri necitite, iar daca ar fi sa citesc tot ce postez in Del.icio.us sau am la Subscription, nu mi-ar ajunge 24 de ore pe zi… Si eu am tag-ul cu training_personal (probabil mostenit de la tine), plus inca unul, “de_incercat”…

    Toate aplicatiile pe care le amintesc le si testez, dar SUMAR!

    Sa fim totusi optimiste in pofida “neplacerilor zilnice”, poate ca vom afla/fura de la cineva “reteta”.

Leave a Reply

