Facebook

Posted: May 23, 2008 in RIS
Tags:

Desi am avut retineri in a ma inregistra in cadrul retelelor sociale, inca de acum un an cochetam cu ideea de a-mi face cont pe Facebook, pentru ca mi se parea cea mai “apropiata” de ideea mea de retea sociala.

Dincolo de faptul ca-ti ocupa o multime de timp, retelele sociale ofera si o serie de avantaje si oportunitati pe care treptat le descoperim. De aceea, pentru urmatorul numar al Revistei de Informatica Sociala m-am decis sa scriu despre Facebook, cu toate avantajele si partile mai putin bune pe care le implica.

Desi recunosc ca am citit destul de putin despre toate acestea, acum ca mi-am luat inima-n dinti si mi-am facut cont pe Facebook (se pare ca saptamana asta am avut chef de inovatie – poate si din cauza ca am fost racita si nu am avut dispozitia necesara sa ma ocup de treburile serioase care “stau la coada”…), toate aceste analize devin o necesitate.

Tuturor celor interesati de aspectele sociale ale TIC, de implicatiile societatii informationale in educatie si viata de zi cu zi, Revista de Informatica Sociala va sta la dispozitie pentru a va publica impresiile.

Comments
  1. Facebook, asa cum il vad eu acum (ca utilizator in scutece marimea nr.0) este unul din cele mai fascinante site-uri de social networking a carui facilitate de a semnala prezenta sociala prin status ma incanta de-a dreptul.

    Intr-un post din martie 2008, pe blogul compete.com se poate consulta o oglinda comparativa a activitatii pe alte site-uri a utilizatorilor de MySpace , FaceBook si Twitter. Ceea ce mi-a atras atentia a fost “indarjirea” membrilor acestor retele de socializare de a se angaja in actul navigational on-line.

    Astept cu mare interes acest material in Revista de Informatica Sociala.

  2. lmalita says:

    Tocmai pentru ca-mi place ce descopar zi de zi la Facebook (constat cu uimire si ca o buna parte dintre prieteni si colaboratori sunt membrii ai acestei retele) ma face sa devin mai curioasa si mai dornica de a-i cunoaste dedesubturile, cu bune si rele.
    Desi nu am nici pe departe schitat macar in minte cam despre ce vreau sa scriu, m-am apucat sa stochez tot felul de materiale in contul meu Del.icio.us.

Leave a Reply

